Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Kunnen jullie ook 's avonds langskomen?
Kunt u de computer ook komen ophalen en weer terugbrengen?
Binnen de gemeente Soest rekenen wij geen voorrijkosten, buiten de gemeente Soest rekenen wij een kilometervergoeding.
Iets werkt nog steeds niet goed, wat moet ik nu doen?
Computers zijn gecompliceerde apparaten en de goede werking hangt af van zeer veel instellingen. Het kan zijn dat wij een bepaalde instelling over het hoofd hebben gezien of u een instelling anders gewend bent dan standaard. Voorkom ergernis en laat ons dit zo snel mogelijk oplossen.
Geven jullie ook garantie op de reparatie?
Op reparaties geldt een garantie van 6 maanden.
Mocht een computer bij ons in reparatie zijn en blijft de computer daarna nog steeds dezelfde problemen geven, dan geldt bij Sprenger Computer Oplossingen: ‘No cure, no pay’.
Hoe weet ik wanneer ik een nieuw computersysteem nodig heb?
Wat is voordeliger: mijn huidige computer laten repareren of toch maar een nieuwe kopen?
Kan ik bestanden delen met andere computers in mijn netwerk?
Kunnen meerdere computers bij mij in huis gebruikmaken van dezelfde printer?
Hoe zit het met mijn vertrouwelijke informatie?
Wij willen er nadrukkelijk op wijzen, dat ook onze medewerkers verplicht zijn tot geheimhouding en vertrouwelijke behandeling van al uw gegevens.
Wat doen wij met uw contactgegevens?
Wij leggen alle voor ons relevante gegevens over u en uw computer vast in een cliëntenbestand, dat alleen voor ons toegankelijk is. Bijvoorbeeld:
naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres, inclusief de voor een correcte afwerking van de betaling benodigde gegevens
gegevens zoals email account instellingen, software-licenties, instellingen van een draadloos netwerk, klantnummers, administratiegegevens voor websites e.d., voor een efficiënt systeembeheer.
Wij zullen uw privé-gegevens niet aan derden doorgeven, tenzij wij hiertoe vanwege dwingend voorschrift verplicht worden gesteld. Uw contact- en financiële gegevens worden door ons in een beveiligde omgeving opgeslagen, en zijn alleen toegankelijk voor ons en onze medewerkers.
Het staat u te allen tijde vrij om uw door ons bewaarde gegevens in te zien, op te vragen of te laten vernietigen. Daartoe kunt u een mail aan ons sturen.
Is een draadloos netwerk veilig?
Kunnen jullie ook een reeds bestaand netwerk onderhouden?
Algemene informatie
Telefoon
035 603 2574
06 246 598 93 (voor spoedgevallen buiten openingstijden
Kantoor
3762 EC Soest
Pastoor de Leijerstraat 25
5246 JA Rosmalen
Openingstijden
van 8:30 - 17:00 uur